Nettstedskart  
Powered by PHP 5  
Besøkende online: 5
Modelloversikt
Gå til Renault modellprogram - Renault Laguna Clio Espace Megane Scenic Kangoo Modus Safrane Alpine Twingo Trafic og mange flere - nå kan du også legge inn din erfaring med din modell
Motordata
Renault motordata - Renault Laguna Clio Espace Kangoo VelSatis Alpine Twingo Avantime og mange flere
Reparasjonslogg
gå til Renault Reparasjonslogg
Wallpapers
se Renault wallpapers
Dementi
Siden er tilpasset:

:: Firefox 1.0.3 +
:: Firefox 2.0 +
:: Firefox 3.0 RC
:: Opera 7.50 +
:: I-Explorer 6
:: I-Explorer 7+
Renault.no
RenaultF1.com
22.02.2008 - av Finn Erik Marstrander vis utskriftsvennlig side og skriv ut artikkelen
Laguna GT


180 eller 205 hestekrefter i enten diesel eller bensinformat, forteller oss raskt at dette er en bil med litt andre ambisjoner enn en vanlig Laguna. Legger vi i tillegg til et aktivt virkende chassis med styring på alle fire hjulene (4WS), og en utstyrspakke med et sportslig preg, da har vi å gjøre med Laguna GT.






Bilen er først og fremst bygget for ytelse og kjøreglede, men selvfølgelig også i kombinasjon med ekte og iakttagende kvalitet. Ikke bare har denne bilen, spesielt gjennom 4WS-systemet, gitt Lagunaen en ny dimensjon reint kjøremessig. Den setter også det sikkerhetsaktive i bilen opp et hakk. Vi snakker om forbedret manøvrering, økt dynamisk respons og uovertruffen presisjonsstyring. Dette tilsammen gir sjåføren en unik intuitiv kontroll over bilen bl.a. ved kjøring i kurver.



Visuelt uttrykker bilen uten tvil et sportslig ytre. Spesielt gjennom det mektigste frontpartiet på noen Renault hittil. Dens mektige karakter understrekes videre gjennom de langsgående luftinntakene og de sotede frontlyktene. Skostørrelsen er 225/45 18 og heter Bridgestone Potenza. Bremsene er på gromme 320 mm framme og 300 mm bak.
En eksklusiv GT-logo finner vi utvendig på den midtre takstolpen, og innvendig preget på seteryggen til framstolene, som forøvrig er kledd i alcantara. Andre innvendige detaljer som underbygger det sportslige må være aluminiumspedalene og den distinkte sportslige girkulen.




Foto©media.renault

Se flere bilder tilknyttet denne artikkelen i Artikkel-Galleriet
« tilbake Vurder artikkelen - Tips en venn
Flere

- Renault Clio 4
- Espace IV Phase 4, lansert i F
- Ny Espace
- Renault Pulse
- Laguna Nervasport
- Renault Grand Kangoo
- TCe 90 - 3-sylinder fra Renaul
- Fluence Black Edition
- Red Bull Limited Edition
- Dacia Lodgy - ny MPV fra østeu
- Renault Talisman
- Renault Twizy
- Nye Renault Koleos og 1000000
- Renault Samsung SM7
- Ny Mégane RS
    Noen tilfeldige

- DieselKangoo vil vinne Dakar
- Renault på - ikke bare to - me
- Mercedes GST settes i produksj
- Modus i ferdig form
- Ny Espace til Paris
- Nye Twingo viser ansikt
- Renault Laguna 3
- 2 x Renault i Australia GP
- Frisk bris fra Renault
- Ny motor til helgens Imola Gra
- Lovlig Launch-Control?
- Resirkulert Renault
- Ferrari 612 Scaglietti
- Mercedes' nydelige Vision CLS
- € 5000-bil på alvor
Annonse


Artikkelsøk
 nyheter/artikler
 
 
Din innlogging
 Velg område
 
 Brukernavn
 
 Passord
 
 
  ny Bruker ?
Siste Nyheter
:. Renault Clio 4
:. Espace IV Phase 4,
:. Ny Espace
:. Renault Pulse
:. Laguna Nervasport
:. Flere Nyheter
Siste Artikler
:. Dacia Dokker og Dok
:. 100 år i Norge
:. Renault/Logan rundt
:. Renault Twingo
:. Fransk bildag 2006
:. Flere Artikler
RenaultBiler.no
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser

Ansvarlig for RenaultBiler.no: Tom Stallvik, Hosvegen 10, 7670 Inderøy
>> Kontakt <<
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser
Motorisert av © \ sec