FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 27/05 2008 09:23:16

Kristian38
Registrert Bruker

Skifte av registerreim og montering av hengerfeste på Espace 2.2 dCI

Jeg har en 2000 Espace 2.2 dCI som har stått i ro i fire år p.g.a. utenlandsopphold.  Km stand er 48 000. Jeg flytter hjem med det første og skal ta bilen i bruk igjen.  I den forbindelse tenkte jeg det kunne være en grei forsikring å skifte registerreima, siden bilen har stått såpass lenge i ro.  Den har stått på en tørr låve siden august 2004 og vært startet hver sommer.  Bilia i Fredrikstad skal ha 6700 for jobben. 

Har tidligere skiftet registerreimer på Citroen GS og Audi 100, hvilket jeg fant overkommelig.  (På GS må man først plukke ned fronten, men pytt-pytt).  Hadde tenkt å slippe å bruke tid på dette på Renaulten, men tanken på å spare kanskje 6000 kr. er fristende.  Noen som har gjort dette og vet hvor vanskelig/mye jobb det er?  Trenger man f.eks. noe spesialverktøy?

Spurte også på kjøp og montering av hengerfeste, det skulle de ha over 14 000 kr for!  Dette kan da ikke være noen uoverkommelig jobb??? Tips?

Kristian

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 9 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB