FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 29/07 2008 11:47:31

Dreaman
Registrert Bruker

Frydenbø bil Bergen nekter å utøve service og kundebehandling

Har en rekke ganger kontaktet Frydenbø bil for å få pris på diverse deler samt få bestilt et tilhengerfeste.

I Åsane svare de med en gang på telefon men har fått beskjed fra høyeste hold å gi blanke f... i henvendelser ang. Renault. Noe selgeren ikke nevnte når han solgte meg en bil der.

Ok, så fikk jeg prøve på Frydenbø Minde da, for der skulle man fortsette med Renault.

For det første så er det nesten umulig å få svar på telefon innen en time. For det andre så skulle de ringe tilbake med svar på pris på noe ekstrautstyr men det har de ennå ikke klart på en uke.
Har snakket med sentralbord flere ganger, sagt hva det gjelder og oppgitt mitt mobil telefon nummer slik at de kunne ringe meg tilbake. Men etter som dagene går så er det bare jeg som ringer dit. De ringer ALDRI tilbake !?!

Hadde en Volvo S 60 D5 inntil nylig...........da svarte man  på telefon i Åsane og man fikk det man var ute etter.

Har Frydenbø bestemt seg for å gi opp Renault ?

Virker slik.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laguna ll Grand tourer sport Dynamique 1,9 Dci 2005 model, Sort safir metallic sotede ruter , delskinn sportstoler.
2008 Polaris Sportsman X2 800 ccm Quad, vinsj, kufanger,alufelger.

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 5 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB