FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 16/12 2008 08:55:00

ketmey
Registrert Bruker

Scenic 1,6 2005

Fredag var jeg innom Bil-service bruktbilsenter i Tønsberg. En selger ville vite mitt behov, og jeg fikk presentert en Renault Scenic, hvilket jeg først var skeptisk til...men etter 10 sek bak rattet var jeg frelst. Joda, dette virket bra! Jeg har spesiell krav til bilen pg handikap. Selger tilbød å låne bilen ett døgn, og det var jeg glad for. Hele kvelden og lørdag var det prøvekjøring, med fra full bil til alene. Litt vemodig å levere den tilbake. Suburban min ble litt stor resten av helgen. Mandag var jeg tilbake hos selger, og kjøpte bilen. Den ha gått 46000 km, og lukter ennå ny, alt er kompakt. Så kom tanken, hva har jeg gjort? Jeg visste jo lite om merket, men etter å ha lest dette forumet, og tester rundt i verdens bilmagasiner, er jeg beroliget. For meg og min familie er dette en perfekt bil, som jeg gleder meg til å kjøre. Har slitt med en mandagsbil i mange år, og knapt kunne ta en tur uten å skru etterpå. DET håper jeg er over nå.
OG, selgeren var hyggelig og ga råd, uten å virke pågående. Det gjør mye for et salg.
Fra et Oslofirma opplevde jeg at det å låne penger gjennom dem var det viktigste. Først det fjerde spørsmål fra ham gjaldt hvilken bil jeg så etter.Så fra amerikansk SUV til fransk komfort var veien kort og gleden stor.

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 4 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB