FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 11/01 2009 20:41:34

eltatneb
Registrert Bruker

Grand Scenic 1,9 dCi 2005

Jeg og min kone har prøvd mange syvsetere det siste året, og til slutt endte vi opp med Grand Scenic'en. Vi har vert på jakt etter en syvseter i lengre tider nå. Den måtte være praktisk, ikke for stor. De ekstra setene skulle primært brukes av tenåringer som ikke er så store enda.

Kjørte den hjem fra forhandler over fjellet på ordentlig snø, is og "risteføre". Jeg må si jeg er imponert over komforten i denne bilen. Skulle tro det ville bli noe knirking når man kjører på slike vinterveier, men nei. Og så så fantastisk med anti-skrens. Det skulle vært påbudt i alle biler. Vi er vant med en gammel MB, så komfort var for oss viktig. Ser ut for at vi har funnet det her.

Så langt er vi fornøyde selv om det bare har gått noen dager. Skal prøve å bruke dette forumet litt aktivt for å dele litt erfaringer.  smile

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bent, Haugesund
Renault Megane Grand Scenic 1,9dCi 2005
http://www.renaultbiler.no/forum/viewto … 7212#p7212

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 5 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB