FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 15/10 2009 22:32:03

steffen88
Registrert Bruker

Laguna 1.9 dci 2002, dekktrykksensorer og nye felger.

Har tenkt litt i det siste å kjøpe nye felger til våren da de originale sommerfelgene ikke lenger er like pene.
Kom da til å tenke litt på disse sensorene...

Det har seg sånn at forhandleren/tidligere eier har byttet om på hjulene slik at de ikke sto på rett plass. Dette merket jeg da jeg skulle legge om til vinterdekk. Dette har ikke kommet opp på dekktrykkovervåkningen, den indikerer at alle hjulene er der men reagerer ikke på at de har blitt byttet om. Eneste jeg merket var da dekkene ikke var avbalansert ordentlig, da begynte forhjulene på displayet å blinke.

Jeg lurer på om sensorene er gåen, eller om systemet et deaktivert? (da skulle vel kanjse ikke systemet indikere at hjulene er der?) Lurte da på om jeg skulle flytte over sensorene til nye felger til våren eller eventuelt investere i nye sensorer.
Eller bare gi blaffen i sensorene og få systemet deaktivert vist det ikke allerede er det.

Noen som har råd eller anbefalinger om hva dere ville gjort?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laguna Grand Tour Dynamique 1,9 dCi 2002.

Mitt Galleri

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 25 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB