FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 05/10 2010 15:00:42

Sceolan
Registrert Bruker

Anbefaling av Renault verksted, Steinkjer -> Trondheim

Heisann,

har blitt en ulykkelig eier av en 01' Laguna, etter å ha blitt lurt av selger og endt opp med en bil med litt småproblemer, (bare for å oppsummere raskt). Men tingen som bekymrer meg mest er at det kommer opp en feilmelding om "Fuel injection fault", samt at det lukter litt diesel inni bilen når man stopper. Så jeg antar jeg må ha merkeverksted til å sjekke opp dette. Men har hørt litt tull om Kverneland bil på Steinkjer, og forsåvidt selv litt dårlig erfaring derifra i forbindelse med service på en Ford. Ser også her i forumet at Kristoffersen bil på Stjørdal er nevnt, har han tilsvarende utstyr som merkeforhandler til feilsøking osv.? Er det ellers "hipp som happ" hva en velger av merkeverksted mellom Steinkjer -> Trondheim?  roll

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2001 Laguna II 1,9dci - Datablad: http://www.renaultbiler.no/forum/viewtopic.php?id=4578

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 16 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB