FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 12/05 2011 21:54:14

Endre
Registrert Bruker

Kjøp av Espace 2,2 2003

Tar debuten i forumet med å stille noen spørsmål vedrørende en GE 2003 2,2 som jeg lurer på å kjøpe.
Bilen skal være gått ca 190K kilometer men bytte motor på 117K grunnet et register havari. Ringte for to uker siden på en annen GE som også hadde byttet motor. Denne pga at motoren skulle være "utslitt". Pris på ny i følge eier... 122.000..?? hmm 
Var ikke dette veldig dyrt for et motorbytte? Og er ikke det uvanlig med Reghavri/motorbytte på disse bilene?

Tenkte at jeg skulle få tatt en Naf test på bilen før handel. Får man av Naf en god diagnose av evt feil på disse bilene?

Og til slutt egen diagnose. Noen som kan anbefalle diagnose utstyr som er verd å bruke penger på for å holde litt oversikten selv?
(Man skal ikke banne i kirken men..) Har en Wagcom som jeg bruker på  VW og Audi som kostet meg ca 5-6 tusen, som er veldig grei.

Hvis det er noen der ute som forstod noen av disse litt rart stilte spørsmålene så er jeg meget takknemlig for alle gode svar.
(Føl fri til resonere fritt rundt eventuelle svar).

Endre.
(Snart far til 3 og Carravelle er "Big NO NO").

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 0 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB