FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 30/06 2012 17:01:06

steffen88
Registrert Bruker

Vurderer ny bil

Har i det siste vurdert å kjøpe nyere (brukt) bil. Samboeren er litt skeptisk på ny Renault, hun ønsker en driftsikker og praktisk bil sier hun helst med større plass en Lagunaen vår. Jeg selv kunne gjerne tenke meg Laguna III. Da selvfølgelig stv, helst med h.feste og 2l dieselmotoren.

Er det noen som kjenner til Laguna 3 godt, hvordan er det med plass kontra Laguna 2? Kvalitetsmessig har jeg bare hørt godord om denne modellen. Blir ikke bilkjøp med det aller første, med muligens utover høsten/vinteren. Er det noen som har andre tips så tar jeg gjerne imot det.

Denne kunne jeg gjerne tenke meg http://www.finn.no/finn/car/used/object … e=35594232 tror ikke man finner mange tilsvarende stasjonsvogner av andre merker som kan matche denne på prisen.

Har også tenkt litt på Grand Scenic (facelift). denne er jo kanskje mer praktisk for oss med barn. Men tenker på kvaliteten på denne i forhold til Laguna III. Har satt en maks pris på 200 000,-

Sist endret av steffen88 (30/06 2012 17:11:30)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laguna Grand Tour Dynamique 1,9 dCi 2002.

Mitt Galleri

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 21 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB