FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 15/07 2012 00:10:40

jalokoey
Registrert Bruker

selges -2003 laguna II 2.0 turbo rep objekt. billig!!

har en renault laguna II for salg. har selv eigt bilen i 4 år. og har nå kjøpt meg en større famile bil.
bilen har diverse mangler og selges som rep objekt.
mangler som eg vet om.

*motor går i nødmodus. lustrer ikke gasspedal og turtall står fast på ca 2200 omdr. motorstyreenhet er skiftet. da eg ble rådet dette av mitt lokale renault verkstred. samt kontakt stykke på gasssjeld. ny eiger må finne ut av dette smile
*vindusheis h.s side. rep kit til veiere med følger. kjøpt fra ebay..
*knekt fram fjær.
*rust på bremser etter 6 mnd lagring. ikke vert i bruk.
* nøkkel kort virker ikke på sentral lås.
* exenon lys på h.s fusker. mister strøm fra uch (sikkringboks i cupe) så den må nok byttes.

ellers litt info om bilen.

de er en 2.0 liter turbo motor som går veldig bra når den virker. sykt bra bil. 6 trins girkasse som ble overhalt (skiftet alle lager inni pga ulyd 5-6 gir. ) dette ble gjort for 60 000 siden. sport chassi i følge tidligere eiger. org senk. selv tror eg de er senke fjærer. men stiv og god og kjøre. støtdepmere ble skiftet like før den ble satt til sides.  sport stoler. ac som virker. orginalt dvd anlegg i nakke støtter som virker bra. nå værende km  170 000 ca.

bud ønskes ... håper på 20 000 ++ for bilen. 
bilder kan sendes på mms.
vurderer også å selge den i deler. om liten innteresse.

mail ..pm eller sms\ring meg på 99106136   
scratchchin

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 5 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB