FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 17/10 2012 20:23:28

ArneMK
Registrert Bruker

Vestfold Elektrodiesel - Ferrariservice til reale Renaultpriser!

Må bare meddele at det satt langt inne å bruke masse penger på å la andre skru for meg. Men har man en dyr bil, så... Uansett, disse gutta er en fabelaktig gjeng som er genuint interesserte i franske biler (og alt annet med motor)
Hadde vår kjære Espace IV 2.2dci der nede i går for bytte av tannreim. Da de måtte fikse flere småting som ville blitt ganske ille med litt tid, fikk jeg lånebil. Henta bilen i dag og prisen var fortsatt den samme til tross for en halv dag ekstraarbeid  med å tette en lekkasje rundt ei dyse  smile
De rengjorde også en nedsausa EGR ventil som en fast del av servicen, fiksa kjørelys osv osv
Så på tripptelleren at de hadde tatt seg tid til å teste bilen etter endt service. Det er det ikke alle som gidder.
Forbruket har falt fra 0.74 til 0.68 liter/mil, og det tror jeg er grisebra for en sjuseter:tumb:

Føler jeg fikk mer igjen for penga, enn det jeg kunne forvente.
Kanskje ikke så rart folk kommer fra andre kanter av landet for å sette bilen der?
clap

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Hvorfor levere bilen på verksted, når man kan fikse det selv for dobbelt så mye...?

Avlogget

VIP - Donert til RenaultBiler Forum

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 1 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB