FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 17/12 2009 22:08:35

borys
Registrert Bruker

Gand Scenic 1.6 2006 mod Prevelige

Hei Alle sammen,
Før bodde jeg i Nord-Norge og kjørte kun Subaru. Det er bra biler uten tvil. Men vår subaru ledacy var moden for pensjonering og hadde litt for lite plass, so kom jeg over en Grand Scenic 2006 mod 1.6 bensin med 7 seter. Forrige lørdag drog vi til forhandler og prøvekjørte vi bilen. Hele familien var veldig imponert og likte bilen meget godt! I dag hentet jeg bilen. Eldre subaruer er kjent for veldig godt driftssikkerhet og utrolig fremkomlighet, men komforten og støy er so som så. Så er vi vant med en god del støy og risting. I Scenicen var det helt stille og jeg kjente ikke asfaltkvalitet etter lydbilde i bilen. Jeg likte franske biler før, spesiell Citroen. Renault var ikke min favorit før. Nå har jeg skiftet mening! Renault er veldig bra bil! Franskmen kan lage bra biler! Motoren er litt for svak, men jeg skal ikke delta i billøp. Det holder greit med hele familien og litt bagasje (barnevogn). Bensinversjon  er en del biligere en diesel. Jeg regnet ut at vi må kjøre i 5 år for å hente prisforskjellen inn med lavere forbruk og drivstoffpris. Veldig imponert over varmeapparat. Varm luft kommer med en gang man starter bilen, selv om motoren er kald. Etter 150 km konklusjon er: Renault lager er veldig gode biler!
Hvis tiden viser at driftsikkerhet er i nerheten av Subaru, så er det en drømmebil!

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 5 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB