FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 18/10 2009 22:24:52

jan-Ivar
PROFF

Motor forum starter med Salg/service av Renault

Hei folkens

det r en stund siden jeg var innom dette emminente forumet.

har vel hatt for mye annet å henge fingrene i.
men til saaken. jeg har nå skiftet arbeids giver og jobber nå hos Motor forum på Lillestrøm.
Motor forum satser stort på Renault 8 av 16 avdelinger skal selge pg utføre service og rep av Renault.
via tidligere kollegaer og samarbeids partnere ble jeh headhunta til en jobb hos motor forum.
det er innledet er godt saarbeid med Renault Norge som helt klart vil være positivt.
Motor forum har ansatt en egen merke utvikler med 25 år erfaring ra Renault som mekanikker.
Han er utdannet Cotech, har sittet på Techline. drev eget car consult firma mer feilsøking av Renault som hover gesjeft.
han har jobbet for Volvo Norge som kursleder på Renault så dher snakker vi om en mann med bred erfaring

kan ikke annet en ¨å si at jeg ser positivt på fremtiden for Renautl i Norge.
produktene har blitt vanvittig bra. lite feil flott design og ikke minst nhar det nå kommet forhandlere på baen som virkerlig satser
på å selge Renault. bare den siste uken har jeg utført teknisk klargjøring av ikke mindre en 6 nye biler.
4 av dem skal gå som demo bielr og de 2 siste skal stå i utstillingen.

dette blir rett å slett moro.
så jeg vil bare ønske alle Renault entusiaster velkommen innom Motor forum.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A modest beginning starts With the singel blow of a horn.
Living as a rebel dying as a rebel

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 15 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB