Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.
Sider: 1
Etter å ha holdt på med å lodde den hvite ledningen for tåkelysene oppdaget jeg en mystisk bryter til høyre for gasspedalen. Det er en klumpete vippebryter, relativt stor, med et metalldeksel over som gjør at man må lure fingeren under for å skifte posisjon på den. Det skal derfor ikke være mulig å trykke denne i ny posisjon uten virkelig å ville det. Den har også en hvit strek "malt" på seg for å vise visuellt en gitt posisjon av de to mulige.
Er det noen andre som også har denne bryteren og som i tilfelle vet hvilken funksjon den har ?
Mvh.
Obdy
Avlogget
Hmmm, ingen svar og det betyr vel bare at den bryteren ikke er original, og at jeg dermed må finne ut av det selv. Spent på hva det er... ;-)
Mvh.
Obdy
Avlogget
....venter i spenning ![]()
Avlogget
Selfdestruct sequence initiated. The vehicle will selfdestruct in T minus 5 seconds.
Avlogget
har du et bilder?
Avlogget
Har samme bryter i bilen min jeg også.. Kan det være at du deaktiverer airbagen på passasjersiden?? For at det skal være mulig å bruke barnestol forran?? Vet det er mulig på Passat...
Avlogget
abmw skrev:
Har samme bryter i bilen min jeg også.. Kan det være at du deaktiverer airbagen på passasjersiden?? For at det skal være mulig å bruke barnestol forran?? Vet det er mulig på Passat...
Det er plenty biler som har denne muligheten, men kan ikke si at jeg har sett noen med bryteren ved gasspedalen. De pleier å sitte til høyre på dash'en, eller i hanskerommet. Men det er jo snakk om en fransk bil og de er ikke som andre biler. ![]()
Avlogget
Sider: 1