Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.
Sider: 1
Hei
Jeg har kjøp en 1997 megane Cab
ønsker ikke å bruke masse penger men det hadde vært tøft med et body kit
noen som kan hjelpe hvor jeg kan skaffe et rimlig sett.
Avlogget
på de over 4 årene jeg har jobbet md Renault her jeg kun sett 1 MEgane 1 med styling sett.
om det var billig håper jeg for det var overhode ikke pent.
kan ikke huske å ha sett veldig mange sylingsett til Renaulti det heletatt.
en annen ting er at BILLIGE styling sett for det første er av dårlig kvalitet og at de som oftest passer fryktelig dårlig.
dermed koster det mer å få det montaret på bilen. det kreves ofte mye grunnarbeider på billig styling satt før de kan monterees.
å grunnarbeidet koster hvis du skal sette det bort.
nei bruk helelr penga på en skikkelig lakkrengjøring og polering å sett på et sett med pene alufeleghr. det gjør seg mye bedre en all verdens glassfiber
eller plast. et senke sett kan jo også gjøre sitt.
regner med du kan bruke den originale bak spoileren i fra cupe modellene på Cab´n
Sist endret av jan-Ivar (31/07 2010 10:35:52)
Avlogget
Takker
for svar
jeg har hørt på rådet fikk tak i nye felger med dekk 16"
bilen ble som ny
men han virker så høy, vet du ca pris hva det vil koste å senke bilen lovlig
det er vel også og anbefale justering av forhjulstilling også
Avlogget
et godkjent senkesett koster stortsett mellom 1000 og 2000 kroner. legg merke til at Renault har torsjonfjøring bak å her kreves et større inngrep for eventuelt å få den senket.
senkesett fnnes så vidt jeg vet til Megan men det senke da kun foran.
pass på å kjøpe nye fjærbein og fjærbeisnlagere foran hvis du skal senke bilen. regner med at bilen har gått noen mil å at demperne nok har gjort sitt. sekne fjører er som regel stivere en de originale å det å kombinre dem med sliutter støtdempere er ingen go ide.
fjørbeinslageren ligger under nedre fjørskål å pleier å være slitte eller de går tregt. når ført fjærene er ute er det en enkel ak å skifte dem. koster noen hundre lapper ekstra.
for å få godkjent senkign i vognkortet må du kjøpe et senke set med TUV paiprer og du må legge med utsrift av forstillings kontrollen når du kommer på tilsynet.
en forstillings kontroll koster ca 1500 kroner.
det koster å væra kar.
Avlogget
takker for raske tilbakemeldinger
jeg er godt fornøyd med bilen, den har gått 96000
den er utrolig god å kjøre
vi for ta litt etter litt.
Avlogget
den er god å kjøre somd en er hlt klart,
en ting er sikekrt den blir ikke bedre å kjøre om du senker den.
vil vil KANSKEJ merke litt forskjell på veigrepet men mest forskjell blir det på kjørekomforten. en senka bil blir fort stumpete å kjøre
og rett å slett litt ubehagelig. jeg har lkjørt MYE senka bil igjennom tidene og funnet ut at det lille man vinner på kjøre engenskaper
ikke veier opp for det man mister iav komfort.
just my 5 cents
Avlogget
BS bildeler har visstnok styling til Renault. Men dyrt! Til Scenic koster det 12500,-. Kjøpte samme settet i Polen for 3000,-. Det er diskré, og forandrer utseendet til det positive. Synes jeg da. Passet som støpt, og helt uten skader. Sjekk E-bay.
Avlogget
Sider: 1