FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 27/02 2011 11:04:40

administrator
Administrator

Seneste utvikling på forumet - oppførsel, tilsvar osv

Den senere tid har dessverre forumets fremtreden endret seg til noe de fleste av oss ikke ønsker, og undertegnede har antagelig bidratt til dette også. For å starte med årsaken til at jeg kanskje har vært noe amper er bl.a. at enkelte brukere ikke evner å la andres tråder være i fred i sitt korstog med alskens mer eller mindre ville påstander. Noen ganger kan dette dessverre også gå ut over andre. Det beklager jeg!

Noen brukere, reagerer på endel av tilsnakket fra undertegnede eller fra andre frekvente brukere - det som kan være vanskelig for de som bare er sporadisk innom er selvfølgelig å få med seg hele historien bak slike "tilsnakk".

Mitt ønske med dette forumet var et teknisk forum hvor man diskuterer saklig uten krangel, og hjelper hverandre med det man vet og faktisk kan, eller i det minste diskuterer på et løsningsorientert nivå. Man kan også diskutere vær og vind selv om det ikke ser ut til å ha vært noe reelt behov for dette.

Nå som det ser ut til at dette eskalerer endel - ser jeg meg nødt til å vurdere forumets fremtid. Jeg ønsker ikke å bruke mere tid og egne penger på et forum som ender opp i en slags vgd stil.

Så enten så skjerper vi oss, eller så er det over og ut rimelig kjapt. Jeg har mer enn nok å holde på med foruten dette forumet og ser at jeg gjerne kunne brukt tiden på noen andre oppblomstrende prosjekter istedet.

Så her foreslår jeg at vi kommer opp med en slags bruksregel for forumet siden forumreglene tydeligvis ikke er nok.
Diskuter forumet, hva dere ønsker med det, hvordan skal vi angripe uønskede innlegg osv. Deretter setter vi essensen av dette inn i forumreglene.

Kommer det ingenting nyttig utav denne posten her så stenges forumet, så brutalt må det være. Et trivelig og nyttig forum eller intet forum! Så da er det opp til dere brukere.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
**Jeg har dessverre sluttet medstartsperrejobber og kan ikke hjelpe hverken via telefon eller melding **
**Grunnet travle tider på andre fronter er jeg lite tilgjengelig her inne, beklager dette**
2000 Grand Espace V6 3.0 24v Initiale - 1980 Alpine A-310 V6 2.5 Turbo - 1981 Renault 30 TX V6 Inj

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 4 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB