FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 07/07 2007 17:04:00

Iver
Uregistrert Gjest

En bekreftelse på Volvos likegyldighet

De har egentlig gitt blaffen i Renault i mange år, Renault har kun vært et nødvendig tiltak for å holde Volvo's forhandlernett og importør flytende da de aldri hadde greid seg alene før Ford kom inn i bildet (akkurat som om det er noen trygghet for tiden):

http://www.motor.no/forbruker/autoindex … 124816.ece

Dette stemmer nok bra, Volvo har nå også synliggjort sin likegyldighet.

Det er bare så j**li synd at vi fortsatt blir belemret med det faktum at det fortsatt er de samme gamle Volvo-gubbene som skal forsøke å gi inntrykk av at de skal sørve oss Renault eiere fremover selv om importøren ble dumpet. Jeg håper inderlig det er litt tak i de folka som nå danner Renault Nordic og at de tar kunderservice, delepriser og ikke minst reklamasjoner på ramme alvor! Det går en grense et sted og Volvo har rassert Renault lenge nok i norden, her må det jobbes fremover!!

Det hele skal bli meget interessant -å se hvordan forhandlernettet vil takle dette, jeg har mine tvil til at det vil funke i praksis! Det blir ikke noe bedre før en evt. allianse med Nissan er et faktum også her hjemme slik det har blitt i bl.a. Tyskland.

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 0 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB