FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 02/04 2012 21:46:46

lagunarouge
Bannet

Laguna II handsfree

Nå har jeg forsøkt å finne ut av dette med handsfree men skjønner fortsatt ikke en dr... så det så. Og det skyldes selvsagt markedet og ikke meg. hurra.. :p
Okay det jeg trenger er omtrent det jeg fikk når jeg leide en Volvo S80.

Jeg bare kastet telefonen inn i hanskerommet så om noen ringte meg kon stemmen over anlegget i bilen og jeg kunne snakke fritt ut i bilen tilbake.
Ikke noe dingel og dangel og kabler og mas. Ypperlig.

Nå har jeg forsøkt å finne et slikt produkt men har ikke lykkes.
Hva de tilbyr meg?
Displayer med fine lys og masse knapper og dill&dall og ekstra funksjoner og stemmegjenkjenning og MP4 og jeg vet ikek hva.
Altså!
Jeg HAR knapper og jeg HAR display - på telefonen. Det er alt jeg trenger og det er mer en nok med en GPS skjerm og en telefon i tilegg til bilens originale utstyr. Jeg vil ikke ha fler dingser på dasjbordet.

----------
Jeg trenger å forlenge telefonens mikrofon og plassere den i konsollen ved speilet slik at den kommer nermere stemmen til desom sitter i framsetet.
Jeg trenger automatisk muting av radioen og lyden fra telefonen overført til anlegget.
Det er minstekravet.

I tilegg hedde det vært fint om jeg kunne bruke den stemmegjenkjenningen som ligger innebygget i telefonen fra før.
Og endra bedre om jeg kunne hardwire telefonen til bilen slik at jeg slapp å bruke bluetooth.
Til sist vil jeg ha en cradle til å sette telefonen i slik at den står støtt uten at den serit som den står montert i et romskip.

Hvor finner jeg dette?
Det å da være fryketlig enkelt å lage?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laguna II 1.6 2002
Laguna II 1.9 DCi 2004
RIP Renault 16 TS

http://www.renaultbiler.no/bruker/vis_b … lde_id=615

Avlogget

VIP - Donert til RenaultBiler Forum

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 1 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB