FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 07/05 2012 12:25:18

Nat
Registrert Bruker

Jeg er VELDIG skuffet av behandlingen av både meg og min bil på Bilia!

Skal prøve å forklare:

Jeg kræsjet i februar, det ble en bulk på siden og lyspæra bak må byttes.

Jeg fikk takstmann på Bilia til å se på skaden.

De tok inn bilen 10.mars! Jeg har enda ikke fått den tilbake, kontakt personen utsetter bare levering av bilen til "noen dager" i "neste uke". Han sier at det tok lenger tid for fangeren måtte byttes istedenfor at de rettet opp bulken for det gikk ikke.

Jeg prøvde å spørre etter gratis leiebil i forgje uke, da kom han bare med svada. Jeg tenkte å ringe i dag og si at om ikke bilen er ferdig til torsdag (for da er det akkurat 1mnd) så vil jeg ha gratis leie bil. Dette går da ikke ann?

Kan jeg gjøre det, og hva mener dere? Jeg har ingen erfaring med verksteder som bruker så lang tid. På onsdag i forgje uke hadde bilen kunn igjen å bli lakkert (ikke hele bilen). Og monteres. Dette var enda ikke gjort på fredag.... scratchchin

Avlogget

 

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 13 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB