FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 29/01 2015 18:24:02

BenDorth
Moderator

Renault Laguna 1,5 dCi, 2010. 90000 km service

Det er ikke lenge til det er på tide med 90000 km service på Lagunaen. Har forhørt meg litt rundt omkring ang priser, både merkeverksted og uavhengige. Variere litt i pris, men ikke mye. Ligger jevne over rundt 5500-6000. Det jeg stusser mere på er hva de enkelte mener skal gjøres.

Ute etter erfaringer og andre som kan vite noe om dette. Det som er ulikt er hvorvidt de mener, både hos forhandler og andre, om det skal byttes: kjølevæske, bremsevæske, drivstoffilter, kupéfilter. Noen sier ja, andre ja til noe, andre igjen ingen av delene. Hva skal man tro på? Som sagt dette varierer også innad hos merkeverkstedene jeg har vært i kontakt med. Noen operere med pris for service samlet, og spesifiserer innholdet, andre spesifisere hver enkelt del av servicen med pris pr. operasjon. Synspunkter eller erfaringe? hmm

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Renault Laguna III 5 dører St.vogn 1,5 dCi 110 hk eco2
Dyn II TL4 2010.

1978 Porsche 928 - M28/01 - Petrol Blau, #468 (årets bil i 1978)

Bildata: http://www.renaultbiler.no/forum/viewto … 496#p22496

Avlogget

VIP - Donert til RenaultBiler Forum

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 1 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB