FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 2 Gjester

#1 29/08 2007 21:07:53

administrator
Administrator

Presenter deg: Moderatorene på Forum @ RenaultBiler

Denne tråden er for å presentere moderatorene som til enhver tid lusker rundt her på forumet.
Forumet er ferskt og det samme er vi moderatorer
Tråden er låst for vanlige brukere mens moderatorene oppfordres til å skrive noen linjer om seg selv og sin Renault historikk i denne tråden.

Brukere, bruk denne tråden til din presentasjon: http://www.renaultbiler.no/forum/viewto … 2580#p2580

Jeg er Tom Stallvik og startet RenaultBiler.no for noen år siden - som et slags substitutt for manglende Renault miljø etter at jeg flyttet tilbake til Trøndelag etter noen flotte år på Kongsberg.
Jeg startet min bilkarriere med Renault (Renault 20) og akter å avslutte med Renault også cool

Har alltid hatt hovedinteresse i R20 og R30 modellene, men er senere også bitt kraftig av Espace basillen samtidig med at jeg har en Alpine A-310 stående godt i kjelleren.

Har ellers stor interesse og facinasjon av moderne bilers elektronikk (Spes Renault selvfølgelig) og har således investert i full pakke med originalt diagnose-utstyr til Renault, fra den gamle XR25 til nyeste Renault CLIP Technic m/CAN.
Jeg får selvfølgelig ikke brukt dette utstyret så mye og er således ikke redd for å ta det frem om noen skulle streife innom med et problem, nesten 24/7 wink
Leser endel teknisk dokumentasjon på Renault og forsøker å holde meg orientert til enhver tid rundt de ulike modellene og tekniske "issues" ...

Alt dette kalles vel for en Hobby yikes

Ellers er jeg en '73 modell og Jobber til daglig som elektriker og farter rundt om i Nord trøndelag på små og store oppdrag av ymse slag.

Håper du trives på RenaultBiler.no !!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
**Jeg har dessverre sluttet medstartsperrejobber og kan ikke hjelpe hverken via telefon eller melding **
**Grunnet travle tider på andre fronter er jeg lite tilgjengelig her inne, beklager dette**
2000 Grand Espace V6 3.0 24v Initiale - 1980 Alpine A-310 V6 2.5 Turbo - 1981 Renault 30 TX V6 Inj

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 5 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 2 Gjester

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB