FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 20/01 2008 20:03:38

BenDorth
Moderator

Grand Espace 2,0 16v 2000 mod. (JE0N)

Da har vi lagt bak oss en minnerik dag i en Renault Espace.  smile  Vi har kjørt både høyt og lavt, over og under vann, på våt vei, på snøføre og ekte slapseføre. Det gikk bra for alle bortsett fra at bilen var så full av dugg, spesielt på førersiden, at det til tider var vanskelig å vite hva man hadde rundt seg.... Ikke forsvant den heller, før bilen stod stille med motoren igang, evt. med alle dørene åpne  hmm  Men så snart vi fortsatte kom duggen i en viss fart. Temperaturen ble også høy nok etter hvert - til tider veldig høy, og jeg synes den var vanskelig å kontrollere stabilt behagelig...  roll

Fant vel egentlig også ut at motoren - 2,0 16v - virker litt i minste laget. Vi var under en del av dagen "full" bil - fire voksne og tre barn. Da var det ikke store motbakken som skulle til før det gikk rimelig tung oppover.

Fine erfaringer dette - god fleksibilitet med vendbare stoler etc.  smile  Det som ergret meg mest var nok som sagt lufteanlegget, og måten det virket på - evt. ikke virket. Jeg ble i alle fall ikke klok på all duggen og varmen...

Bilen hadde for øvrig 138000 km på telleren, men så ut til å ha godt i alle fall 100000 til...

Vel vel - bilen var ypperlig den, så da venter vi til den, forhåpentligvis rette, dukker opp! Denne er i alle fall levert tilbake og får vente på en annen kjøper. Men vi er skjønt enige om at den neste bilen vår blir en Renault Espace smile

Så får vi bare vente å se hvilken  big_smile

Lagrede Bilder

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Renault Laguna III 5 dører St.vogn 1,5 dCi 110 hk eco2
Dyn II TL4 2010.

1978 Porsche 928 - M28/01 - Petrol Blau, #468 (årets bil i 1978)

Bildata: http://www.renaultbiler.no/forum/viewto … 496#p22496

Avlogget

VIP - Donert til RenaultBiler Forum

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 2 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB