FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 11/11 2008 22:29:07

Teisty
Registrert Bruker

HIPP HURRA FOR JM-AUTO, ARENDAL!!!!

Som bileier føler ein seg sjelden så forlatt som når ein får motorstopp langt heimefra. Da er en ekstra utsatt for dårlig service, og setter ekstra pris på GOD SERVICE!

JM-AUTO i Arendal (RenaultVolvo), ved kundemottaker Torfinn Roland, viste seg å bli vår redning sommeren 2008. Da bilen vår stoppa med defekt tilførselspumpe - 100 meter fra JM-Auto, var vi på ferie. Det var fredag kveld og verkstedet var ikke åpent før mandag. Det kunne vi leve med. Vi vara på hytta 1 mil unna, Falck leverte bil på verksted og oss på hytta.

Vi var spendte på hva vi ville høre da vi ringte verkstedet mandag. Ferie for oss er ferieavvikling for dem. Lang ventetid? Trolig. Dårlig erfaring når det gjelder tid og delelevering fra BILFORUM SØR, Kr.sand, sommeren 2007, gav oss bange anelser.

Dette blei ANDERLEDES! "Jeg har satt første mekanikker som kommer på jobb til å se på bilen og søke feil slik at vi evnt. kan få bestilt delene som er nødvendig" !!! SUPERT!
Seinere på dagen ringte kundemottageren tilbake og fortalte at gjennomgang av data hadde gitt null utslag og fortsatte: " som du veit er ikkje dette ein modell som er solgt ny i norge, så det varierer i hvilken grad mekanikkerne har erfaring med biltypen. Vi har ein, men han er på ferie (.....TYPISK, tenkte jeg...) MEN; jeg har nettopp snakka med han, fortsatte kundemottageren, - og han har lovt å stikke innom i morra og gi oss noen ledetråder." SUPERT!!!

Neste morra ringte han nok en gang: Mine tips om tilførselspumpa var blitt bekreftet av den ferierende mekanikkeren som hadde vært innom jobben. Delen var bestil og alt på vei. Bilen ville være ferdig neste dag!

Neste dag tok jeg bussen til Arendal, fikk ein hyggelig prat over disken og sagt tusen takk for FLOTT SERVICE!

JM-auto, Arendal - ANBEFALES.

Teisty.

Sist endret av Teisty (13/11 2008 22:30:44)

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 4 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB