FORUM Renaultbiler

Du er ikke logget inn. Du har begrensede rettigheter som gjest og det anbefales at du logger inn eller registrerer deg som bruker.

Lesere akkurat nå: 1 Gjest

#1 24/06 2009 16:08:08

mulig_møre_espace
Registrert Bruker

Prøvekjørt Renault Grand Espace 2,2 Privilege 2003 - Minde Frydenbø?

Hei!

Vet ikke om dette nå blir postet på rett sted, siden det egentlig blit motsatt problemstilling. Men lurte på om noen har prøvekjørt eller har noen kjennskap til Renault Grand Espace 2,2 Privilege 2003 - som akkurat nå står til salgs hos Minde Frydenbø? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17788463 .

Driver å vurderer å kjøpe denne bilen, men bor i Ålesundsområdet og har liten mulighet akkurat nå for å dra ned til Bergen å prøve den selv. Har fått noe svar på email fra Frydenbø, men føler det er noe tynt grunnlag å bestemme seg å kjøpe på enda.

Jeg  hadde blitt lykkelig for noen innspill, dersom det er noen som kjenner til bilen, eller har vært å sett på/prøvkjørt den.

Her er utdrag av det jeg fikk oversendt pr epost fra Frydenbø: "Bilen er registrert i Norge første gang 14.07.06.
Bilen har hatt service  to ganger i Norge, før det ingen historikk.
Siste service tatt hos oss, tidligere har bilen gått i sogn (Nausdal)  og hatt reperasjoner og service divi steder  blant annet på Sunnfjord Auto. Jeg ha dessverre ingen mulighet til å sjekke hva som er gjort på andre verksteder.
Skrammer på støtfanger bak er nå lakket av oss. Bilen ser hel og fin ut i interiøret. Det er en liten skade på ett lokk på dash bordet som lime( polstring på lokk er løsnet).
Jeg kjenner ikke til tidligere eieres familieforhold(evt barnefamiliebrukt).
Du må gjerne få testet bilen hos NAF. Vi er imidlertid merkeforhandler av Renault".

Sist endret av mulig_mre_espace (24/06 2009 16:09:55)

Avlogget

Logg inn - fullstendige diskusjoner er kun tilgjengelig for registrerte brukere

Begrenset adgang
Du må være innlogget for å lese mer - Det finnes 7 innlegg til i denne tråden
 Lesere akkurat nå: 1 Gjest

Forum-bunn

Forumet er basert på en versjon fra PunBB