Nettstedskart  
Powered by PHP 5  
Besøkende online: 2
Modelloversikt
Gå til Renault modellprogram - Renault Laguna Clio Espace Megane Scenic Kangoo Modus Safrane Alpine Twingo Trafic og mange flere - nå kan du også legge inn din erfaring med din modell
Motordata
Renault motordata - Renault Laguna Clio Espace Kangoo VelSatis Alpine Twingo Avantime og mange flere
Reparasjonslogg
gå til Renault Reparasjonslogg
Wallpapers
se Renault wallpapers
Dementi
Siden er tilpasset:

:: Firefox 1.0.3 +
:: Firefox 2.0 +
:: Firefox 3.0 RC
:: Opera 7.50 +
:: I-Explorer 6
:: I-Explorer 7+
Renault.no
RenaultF1.com
  
Med forbehold om feil. Les mer >>
Modell Avantime
Type 2.2 dCi 16V
Typenummer [info]
Årsmodell 2002
Motordata
Motorkode G9T 718 [info]
Drivstoff diesel
Motorvolum 2187
Antall sylindere 4
Effekt (kw/o.min) 110
Effekt (hk/o.min) 150
Dreiemoment (x/o.min) 320Nm/1750
Tomgangshastighet (o.min) 790-810
Ventilklaring innsug (mm) (hydraulisk)
Ventilklaring eksos (mm) (hydraulisk)
Kompressjon maks forskjell mellom sylindrene=1 bar - maks kompressjonstap mellom sylindre=10%
Oljetrykk (bar) 1,6/1000 - 4,0/3000
Drivstoffsystem Bosch EDC15C 4.2
Drivstofftrykk pumpe (bar) høytrykkspumpe: Bosch CP1=250-1350 bar / Lavtrykkspumpe: Bosch EKP3=2,5-4,0 bar
Innsprutningstrykk (bar) dyser:<1525
tenningssystem
Tenningsrekkefølge dyser:1-3-4-2
Tennpluggtype glødeplugg: 0,6 ohm
Tennpluggåpning (mm)
Co avgass (% maks tillatt)
Co2 (%)
HC (ppm)
O2 (%)
Lambda
Lambda veksler
Oljetemp. ved test (*c)
Rask tomgang (o.min)
Co maks ved høy tomgang (%)
Test lukket krets ved (o.min)
Ytelser
Topphastighet (km/t) 195
0-100 km/t (sek) 11
Kjølesystem
Trykk påfyllingslokk (bar)
Termostat åpner ved (*c)
Elektrisk
Batteri (Ah) 85
Dynamo (A) 70
Bremser
min.Skivetykkelse foran (mm) 26 (ny:28) bremsekloss ny:18 - min:8
min.Skivetykkelse bak (mm) 9,5 (ny:10,5) bremsekloss ny:16 - min:8
Skivediameter foran (mm)
Skivediameter bak (mm)
Trommelbremser ingen
Max innv. trommeldiameter (mm)
ABS ja
ESP ja
Annet
Hjulstilling og drivverk
Drivhjul foran
Manuell gearboks type PK6
Antall gear
Automat gearboks type
Antall gear
Spissing foran 1,0+-1,0
Camber foran
Kingboltens helling foran
KPI foran
Spissing bak -0*20'+-0*10'
Camber bak -1*00'+-0*10'
Hjuloppheng og støtdempere
Kapasiteter
Motorolje inkl.filter (l) 7,5
Manuell gearkasse (l)
Etterfyll man.gearkasse (l) 2,2
Automat gearkasse (l)
Etterfyll Aut.gearkasse (l)
Annet gear
Kjølesystem (l)
Klimagass (g) 850
Olje klimakompressor (ml)
Drivstofftank (l)
Dimensjoner og vekt
Type karrosseri coupe
Lengde/Bredde/Høyde (mm) //
Standard dekkdimensjon 225/55R16
Standard felgdimensjon 7Jx16
Alternativ felg/dekkdimensjon 235/50R17 - 7,5Jx17
Akselavstand (mm)
Sporvidde foran (mm)
Sporvidde bak (mm)
Egenvekt (kg)
Totalvekt (kg)
Maks tilhengervekt (kg)
Bagasjeromvolum (l)
Bagasjeromvolum max (l)
Momenter
Kreves nye topplokksbolter? ja
Maks lengde på topplokksbolter ved gjenbruk (mm):
Ekstra informasjon 1
Ekstra informasjon 2
Topplokk trinn 1 30Nm
Topplokk trinn 2 300*+-6*
Topplokk trinn 3
Topplokk trinn 4
Topplokk trinn 5
Topplokk trinn 6
Topplokk trinn 7
Topplokk trinn 8
Topplokk trinn 9
Topplokk trinn 10
Forhjulsnav 330Nm
Bakhjulsnav 170Nm
Hjulmuttere
Tennplugger
Annet
Register byttes ved (km):
Fullservice intervall
Oljeskiftintervall
anb. olje sommer
anb. olje vinter
anb. gearolje manuell TRP 75W 80W (PK6)
anb. gearolje automat
anb. gearolje differentsial
anb. kjølevæske Renault/Elf Glaceol RX Type D (35-50%)
om dette databladet
Lagt inn av Tom Stallvik
sist endret av
>> Tilføy eller endre data på Avantime 2.2 dCi 16V
« tilbake vis utskriftsvennlig
Artikkelsøk
 nyheter/artikler
 
 
Din innlogging
 Velg område
 
 Brukernavn
 
 Passord
 
 
  ny Bruker ?
Siste Nyheter
:. Renault Clio 4
:. Espace IV Phase 4,
:. Ny Espace
:. Renault Pulse
:. Laguna Nervasport
:. Flere Nyheter
Siste Artikler
:. Dacia Dokker og Dok
:. 100 år i Norge
:. Renault/Logan rundt
:. Renault Twingo
:. Fransk bildag 2006
:. Flere Artikler
RenaultBiler.no
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser

Ansvarlig for RenaultBiler.no: Tom Stallvik, Hosvegen 10, 7670 Inderøy
>> Kontakt <<
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser
Motorisert av © \ sec