Nettstedskart  
Powered by PHP 5  
Besøkende online: 1
Modelloversikt
Gå til Renault modellprogram - Renault Laguna Clio Espace Megane Scenic Kangoo Modus Safrane Alpine Twingo Trafic og mange flere - nå kan du også legge inn din erfaring med din modell
Motordata
Renault motordata - Renault Laguna Clio Espace Kangoo VelSatis Alpine Twingo Avantime og mange flere
Reparasjonslogg
gå til Renault Reparasjonslogg
Wallpapers
se Renault wallpapers
Dementi
Siden er tilpasset:

:: Firefox 1.0.3 +
:: Firefox 2.0 +
:: Firefox 3.0 RC
:: Opera 7.50 +
:: I-Explorer 6
:: I-Explorer 7+
Renault.no
RenaultF1.com
  
Med forbehold om feil. Les mer >>
Modell Espace III
Type 2.0i
Typenummer JE0A [info]
Årsmodell 1996-1998
Motordata
Motorkode J7R 760/768 [info]
Drivstoff bensin
Motorvolum 1995
Antall sylindere 4
Effekt (kw/o.min) 87
Effekt (hk/o.min) 114
Dreiemoment (x/o.min)
Tomgangshastighet (o.min) 775+-50
Ventilklaring innsug (mm) 0,10-0,15 (kald)
Ventilklaring eksos (mm) 0,20-0,25 (kald)
Kompressjon 12-13
Oljetrykk (bar) 1,25/775 - 3,0/3000
Drivstoffsystem Bendix/Siemens
Drivstofftrykk pumpe (bar) 3,0
Innsprutningstrykk (bar) 2,5+-0,2
tenningssystem
Tenningsrekkefølge 1-3-4-2
Tennpluggtype Champion S281YC - Eyquem C52LJS
Tennpluggåpning (mm) 0,85-0,95
Co avgass (% maks tillatt) 0,5
Co2 (%) 14,5-16,0
HC (ppm) 100
O2 (%) 0,1-0,5
Lambda 0,97-1,03
Lambda veksler 0,03
Oljetemp. ved test (*c) 80
Rask tomgang (o.min) 2500-2800
Co maks ved høy tomgang (%) 0,3
Test lukket krets ved (o.min) 500-1000
Ytelser
Topphastighet (km/t) 185
0-100 km/t (sek)
Kjølesystem
Trykk påfyllingslokk (bar) 1,2
Termostat åpner ved (*c) 88
Elektrisk
Batteri (Ah) 55
Dynamo (A) 70 (v/klima:105)
Bremser
min.Skivetykkelse foran (mm) 18,0
min.Skivetykkelse bak (mm) 9,5
Skivediameter foran (mm)
Skivediameter bak (mm)
Trommelbremser tromler bak
Max innv. trommeldiameter (mm) 229,6
ABS ja
ESP modellavhengig
Annet
Hjulstilling og drivverk
Drivhjul foran
Manuell gearboks type NG3
Antall gear 5
Automat gearboks type
Antall gear
Spissing foran -2,6 - -1,9mm
Camber foran -0*08'+-30'
Kingboltens helling foran 4*24'+-20'
KPI foran 12*45'+-30'
Spissing bak 1-4mm
Camber bak 0*00'+-30
Hjuloppheng og støtdempere
Kapasiteter
Motorolje inkl.filter (l) 6,5
Manuell gearkasse (l)
Etterfyll man.gearkasse (l) 2,2
Automat gearkasse (l)
Etterfyll Aut.gearkasse (l)
Annet gear
Kjølesystem (l) 8,4
Klimagass (g)
Olje klimakompressor (ml)
Drivstofftank (l)
Dimensjoner og vekt
Type karrosseri flerbruks
Lengde/Bredde/Høyde (mm) //
Standard dekkdimensjon 195/65R14
Standard felgdimensjon
Alternativ felg/dekkdimensjon
Akselavstand (mm)
Sporvidde foran (mm)
Sporvidde bak (mm)
Egenvekt (kg)
Totalvekt (kg)
Maks tilhengervekt (kg)
Bagasjeromvolum (l)
Bagasjeromvolum max (l)
Momenter
Kreves nye topplokksbolter? ja
Maks lengde på topplokksbolter ved gjenbruk (mm):
Ekstra informasjon 1 ingen kjente
Ekstra informasjon 2 bolter oljes forsiktig
Topplokk trinn 1 20Nm
Topplokk trinn 2 +105*
Topplokk trinn 3 t=3min
Topplokk trinn 4 +105*
Topplokk trinn 5
Topplokk trinn 6
Topplokk trinn 7
Topplokk trinn 8
Topplokk trinn 9
Topplokk trinn 10
Forhjulsnav 250Nm
Bakhjulsnav 160Nm
Hjulmuttere 90/100Nm
Tennplugger 30Nm
Annet
Register byttes ved (km):
Fullservice intervall
Oljeskiftintervall
anb. olje sommer
anb. olje vinter
anb. gearolje manuell TRX 75W 80W
anb. gearolje automat
anb. gearolje differentsial
anb. kjølevæske Renault/Elf Glaceol RX Type D (35-50%)
om dette databladet
Lagt inn av Tom Stallvik
sist endret av Anders Dinsen
>> Tilføy eller endre data på Espace III 2.0i JE0A
« tilbake vis utskriftsvennlig
Artikkelsøk
 nyheter/artikler
 
 
Din innlogging
 Velg område
 
 Brukernavn
 
 Passord
 
 
  ny Bruker ?
Siste Nyheter
:. Renault Clio 4
:. Espace IV Phase 4,
:. Ny Espace
:. Renault Pulse
:. Laguna Nervasport
:. Flere Nyheter
Siste Artikler
:. Dacia Dokker og Dok
:. 100 år i Norge
:. Renault/Logan rundt
:. Renault Twingo
:. Fransk bildag 2006
:. Flere Artikler
RenaultBiler.no
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser

Ansvarlig for RenaultBiler.no: Tom Stallvik, Hosvegen 10, 7670 Inderøy
>> Kontakt <<
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser
Motorisert av © \ sec