Nettstedskart  
Powered by PHP 5  
Besøkende online: 3
Modelloversikt
Gå til Renault modellprogram - Renault Laguna Clio Espace Megane Scenic Kangoo Modus Safrane Alpine Twingo Trafic og mange flere - nå kan du også legge inn din erfaring med din modell
Motordata
Renault motordata - Renault Laguna Clio Espace Kangoo VelSatis Alpine Twingo Avantime og mange flere
Reparasjonslogg
gå til Renault Reparasjonslogg
Wallpapers
se Renault wallpapers
Dementi
Siden er tilpasset:

:: Firefox 1.0.3 +
:: Firefox 2.0 +
:: Firefox 3.0 RC
:: Opera 7.50 +
:: I-Explorer 6
:: I-Explorer 7+
Renault.no
RenaultF1.com
  
Med forbehold om feil. Les mer >>
Modell Espace III
Type 2.2 D
Typenummer [info]
Årsmodell 1996-2002
Motordata
Motorkode G8T 716/718 [info]
Drivstoff diesel
Motorvolum 2188
Antall sylindere 4
Effekt (kw/o.min) 83
Effekt (hk/o.min)
Dreiemoment (x/o.min)
Tomgangshastighet (o.min) 725+-50
Ventilklaring innsug (mm) (hydraulisk)
Ventilklaring eksos (mm) (hydraulisk)
Kompressjon 20-30
Oljetrykk (bar)
Drivstoffsystem pumpe: Bosch R 593/4
Drivstofftrykk pumpe (bar)
Innsprutningstrykk (bar) dyser:150+10-5
tenningssystem
Tenningsrekkefølge dyser:1-3-4-2
Tennpluggtype
Tennpluggåpning (mm)
Co avgass (% maks tillatt)
Co2 (%)
HC (ppm)
O2 (%)
Lambda
Lambda veksler
Oljetemp. ved test (*c)
Rask tomgang (o.min)
Co maks ved høy tomgang (%)
Test lukket krets ved (o.min)
Ytelser
Topphastighet (km/t)
0-100 km/t (sek)
Kjølesystem
Trykk påfyllingslokk (bar) 0,85-0,95
Termostat åpner ved (*c) 86
Elektrisk
Batteri (Ah) 60
Dynamo (A) 105
Bremser
min.Skivetykkelse foran (mm) 21,8
min.Skivetykkelse bak (mm)
Skivediameter foran (mm)
Skivediameter bak (mm)
Trommelbremser tromler bak
Max innv. trommeldiameter (mm) 229,5
ABS ja
ESP ja
Annet
Hjulstilling og drivverk
Drivhjul foran
Manuell gearboks type PK1
Antall gear 5
Automat gearboks type
Antall gear
Spissing foran -0*10'+-10'
Camber foran 0*45'+-30'
Kingboltens helling foran 3*30'+-30'
KPI foran 8*48'+-30'
Spissing bak 0*20'+-10'
Camber bak -1*00'+-10'
Hjuloppheng og støtdempere
Kapasiteter
Motorolje inkl.filter (l) 7,2
Manuell gearkasse (l)
Etterfyll man.gearkasse (l) 2,4
Automat gearkasse (l)
Etterfyll Aut.gearkasse (l)
Annet gear
Kjølesystem (l) 10,0
Klimagass (g)
Olje klimakompressor (ml)
Drivstofftank (l)
Dimensjoner og vekt
Type karrosseri flerbruks
Lengde/Bredde/Høyde (mm) //
Standard dekkdimensjon 205/65R15
Standard felgdimensjon
Alternativ felg/dekkdimensjon
Akselavstand (mm)
Sporvidde foran (mm)
Sporvidde bak (mm)
Egenvekt (kg)
Totalvekt (kg)
Maks tilhengervekt (kg)
Bagasjeromvolum (l)
Bagasjeromvolum max (l)
Momenter
Kreves nye topplokksbolter? ikke nødvendig
Maks lengde på topplokksbolter ved gjenbruk (mm):
Ekstra informasjon 1 ingen kjente
Ekstra informasjon 2 bolter oljes forsiktig
Topplokk trinn 1 20Nm
Topplokk trinn 2 1,5,9,13,17=+215*+-2* - 2,6,10,14,18=+240*+-2* - 3,7,11,15=+160*+-2* - 4,8,12,16=+246*+-2*
Topplokk trinn 3 løsne alle
Topplokk trinn 4 20Nm
Topplokk trinn 5 1,5,9,13,17=+296*+-2* - 2,6,10,14,18=+301*+-2* - 3,7,11,15=+243*+-2* - 4,8,12,16=322*+-2*
Topplokk trinn 6
Topplokk trinn 7
Topplokk trinn 8
Topplokk trinn 9
Topplokk trinn 10
Forhjulsnav 250Nm
Bakhjulsnav 160Nm
Hjulmuttere 100Nm
Tennplugger
Annet
Register byttes ved (km):
Fullservice intervall
Oljeskiftintervall
anb. olje sommer
anb. olje vinter
anb. gearolje manuell TRZ 75W 80W / TRP 75W 80W
anb. gearolje automat
anb. gearolje differentsial
anb. kjølevæske Renault/Elf Glaceol RX Type D (35-50%)
om dette databladet
Lagt inn av Tom Stallvik
sist endret av
>> Tilføy eller endre data på Espace III 2.2 D
« tilbake vis utskriftsvennlig
Artikkelsøk
 nyheter/artikler
 
 
Din innlogging
 Velg område
 
 Brukernavn
 
 Passord
 
 
  ny Bruker ?
Siste Nyheter
:. Renault Clio 4
:. Espace IV Phase 4,
:. Ny Espace
:. Renault Pulse
:. Laguna Nervasport
:. Flere Nyheter
Siste Artikler
:. Dacia Dokker og Dok
:. 100 år i Norge
:. Renault/Logan rundt
:. Renault Twingo
:. Fransk bildag 2006
:. Flere Artikler
RenaultBiler.no
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser

Ansvarlig for RenaultBiler.no: Tom Stallvik, Hosvegen 10, 7670 Inderøy
>> Kontakt <<
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser
Motorisert av © \ sec