Nettstedskart  
Powered by PHP 5  
Besøkende online: 1
Modelloversikt
Gå til Renault modellprogram - Renault Laguna Clio Espace Megane Scenic Kangoo Modus Safrane Alpine Twingo Trafic og mange flere - nå kan du også legge inn din erfaring med din modell
Motordata
Renault motordata - Renault Laguna Clio Espace Kangoo VelSatis Alpine Twingo Avantime og mange flere
Reparasjonslogg
gå til Renault Reparasjonslogg
Wallpapers
se Renault wallpapers
Dementi
Siden er tilpasset:

:: Firefox 1.0.3 +
:: Firefox 2.0 +
:: Firefox 3.0 RC
:: Opera 7.50 +
:: I-Explorer 6
:: I-Explorer 7+
Renault.no
RenaultF1.com
  
Med forbehold om feil. Les mer >>
Modell Vel Satis I
Type 2.2 dCi 16V
Typenummer [info]
Årsmodell 2002
Motordata
Motorkode G9T 702 [info]
Drivstoff diesel
Motorvolum 2187
Antall sylindere 4
Effekt (kw/o.min) 115
Effekt (hk/o.min)
Dreiemoment (x/o.min)
Tomgangshastighet (o.min) 800-900
Ventilklaring innsug (mm) (hydraulisk)
Ventilklaring eksos (mm) (hydraulisk)
Kompressjon maks diff mellom sylindere=1,0 , maks tap mellom sylindere=10%
Oljetrykk (bar) >1,6/1000 - >4,0/3000
Drivstoffsystem Bosch EDC15C 4.2
Drivstofftrykk pumpe (bar) høytrykkspumpe Bosch CP3 : 300-1350 bar / lavtrykkspumpe Bosch EKP 13.5 : 2,5-4,0 bar
Innsprutningstrykk (bar) dyser:1525
tenningssystem
Tenningsrekkefølge dyser:1-3-4-2
Tennpluggtype glødeplugg: Beru 0,6 ohm
Tennpluggåpning (mm)
Co avgass (% maks tillatt)
Co2 (%)
HC (ppm)
O2 (%)
Lambda
Lambda veksler
Oljetemp. ved test (*c) 80
Rask tomgang (o.min)
Co maks ved høy tomgang (%)
Test lukket krets ved (o.min)
Ytelser
Topphastighet (km/t)
0-100 km/t (sek)
Kjølesystem
Trykk påfyllingslokk (bar) 1,4
Termostat åpner ved (*c) 89
Elektrisk
Batteri (Ah) 85
Dynamo (A) 125
Bremser
min.Skivetykkelse foran (mm) 25,4 (ny:28)
min.Skivetykkelse bak (mm) 9,5 (ny:11)
Skivediameter foran (mm)
Skivediameter bak (mm)
Trommelbremser ingen
Max innv. trommeldiameter (mm)
ABS ja
ESP ja
Annet
Hjulstilling og drivverk
Drivhjul foran
Manuell gearboks type PK6
Antall gear
Automat gearboks type SU1
Antall gear
Spissing foran -1,3+-1,3 : 7Jx17 / -1,4+-1,4 : 7,5Jx18
Camber foran
Kingboltens helling foran
KPI foran
Spissing bak -1,7+-1,3 : 7Jx17 / -1,8+-1,4 : 7,5Jx18
Camber bak
Hjuloppheng og støtdempere
Kapasiteter
Motorolje inkl.filter (l) 6,7
Manuell gearkasse (l)
Etterfyll man.gearkasse (l) 2,2
Automat gearkasse (l)
Etterfyll Aut.gearkasse (l) 7,6
Annet gear
Kjølesystem (l) 7,0
Klimagass (g) 615-685
Olje klimakompressor (ml) 250
Drivstofftank (l)
Dimensjoner og vekt
Type karrosseri kombi
Lengde/Bredde/Høyde (mm) //
Standard dekkdimensjon 225/55R17
Standard felgdimensjon 7Jx17
Alternativ felg/dekkdimensjon 245/45R18 - 7,5Jx18
Akselavstand (mm)
Sporvidde foran (mm)
Sporvidde bak (mm)
Egenvekt (kg)
Totalvekt (kg)
Maks tilhengervekt (kg)
Bagasjeromvolum (l)
Bagasjeromvolum max (l)
Momenter
Kreves nye topplokksbolter? ja
Maks lengde på topplokksbolter ved gjenbruk (mm):
Ekstra informasjon 1
Ekstra informasjon 2
Topplokk trinn 1 30Nm
Topplokk trinn 2 300*+-6*
Topplokk trinn 3
Topplokk trinn 4
Topplokk trinn 5
Topplokk trinn 6
Topplokk trinn 7
Topplokk trinn 8
Topplokk trinn 9
Topplokk trinn 10
Forhjulsnav 280Nm
Bakhjulsnav
Hjulmuttere 110Nm
Tennplugger
Annet
Register byttes ved (km):
Fullservice intervall
Oljeskiftintervall
anb. olje sommer
anb. olje vinter
anb. gearolje manuell
anb. gearolje automat
anb. gearolje differentsial
anb. kjølevæske Renault/Elf Glaceol RX Type D (35-50%)
om dette databladet
Lagt inn av Tom Stallvik
sist endret av
>> Tilføy eller endre data på Vel Satis I 2.2 dCi 16V
« tilbake vis utskriftsvennlig
Artikkelsøk
 nyheter/artikler
 
 
Din innlogging
 Velg område
 
 Brukernavn
 
 Passord
 
 
  ny Bruker ?
Siste Nyheter
:. Renault Clio 4
:. Espace IV Phase 4,
:. Ny Espace
:. Renault Pulse
:. Laguna Nervasport
:. Flere Nyheter
Siste Artikler
:. Dacia Dokker og Dok
:. 100 år i Norge
:. Renault/Logan rundt
:. Renault Twingo
:. Fransk bildag 2006
:. Flere Artikler
RenaultBiler.no
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser

Ansvarlig for RenaultBiler.no: Tom Stallvik, Hosvegen 10, 7670 Inderøy
>> Kontakt <<
Denne siden oppleves best med Firefox Nettleser
Motorisert av © \ sec